2026 09 Cfgs Joieria Premis Enjoia't 03 Web2026 09 Cfgs Joieria Premis Enjoia't 04 Web2026 09 Cfgs Joieria Premis Enjoia't 01 Web

Premis Enjoia’t 2026

2026 09 Cfgs Joieria Premis Enjoia't 02 Web

L’alumni de Llotja de joieria, Silvestre Oliveras, als Premis Enjoia’t 2026 d’A-FAD!

Silvestre Oliveras va ser seleccionat amb la seva peça «Rizoma» per a la 29a edició dels Premis Enjoia’t de Joieria Contemporània, un dels certàmens més importants de la disciplina.
Silvestre va formar part de les 30 peces escollides per un jurat de prestigi internacional, entre creadors de més d’una desena de països: Japó, Estats Units, Xina, Corea del Sud, Suïssa, Itàlia.
La seva obra quedarà exposada al Disseny Hub Barcelona dins l’exposició Enjoia’t 2026, oberta al públic del 17 de setembre al 29 de novembre 2026.

Enhorabona, Silvestre!
Un orgull per a tota la comunitat de la Llotja.

Rizoma

La peça parteix de l’observació del rizoma com a estructura de creixement, connexió i regeneració. Mitjançant la transformació de mòduls de Lego, crea una xarxa articulada de formes orgàniques que s’expandeixen i s’adapten al cos. La peça explora la relació entre natura i artifici, individu i col·lectiu, a través d’un sistema modular obert i mutable.

Materials utilitzats: llautó
Tècniques: fosa i muntatge (soldadura) dels mecanismes d’articulació
Mides de la peça: 30 x 20 x 1,5 cm
Tipologia de la peça: collaret