Amb aquest projecte, he plantejat l’inici d’una marca d’indumentària basada en valors que repercuteixin positivament en el nostre entorn i aportin un gra de sorra en la millora del sector de la moda.
Arraïtz, el nom de la marca, sorgeix de la necessitat de reafirmar que es necessita partir d’unes arrels, per poder créixer. En el meu cas, sempre que em sento perduda, em va bé recordar qui soc, que vull i cap on vaig, és per això que sempre torno als meus orígens: casa meva, la meva llengua, l’aranès. Arraïtz vol dir arrel, on sempre puc tornar quan perdo el nord.
Tu a on vas, quan perds el nord? Un objectiu conquerit ha estat crear una xarxa de dones artistes, disposades a aportar part de les seves capacitats creatives i artístiques en aquest projecte. Nodrir-nos i aprendre les unes de les altres i donar veu al talent jove femení, que lideri en el seu àmbit.
Ha estat fonamental, durant tot el procés, aprendre, equivocar-se, fer i desfer per iniciar aquesta aventura, qüestionar-se tot el que es pugui i tirar endavant la marca. Aprendre la resiliència; persistir i apostar per les idees pròpies. Donar valor a allò que sentim i creiem fermament.
Marta Torra alumna del CFGS d’Estilisme d’indumentària.
Moltíssimes felicitats!