240 / 042

PROFESSORES RESPONSABLES:  Teresa Ruiz i Mont Marsà

NOMBRE I NOMS DELS ALUMNES:

DEPARTAMENTS: Disseny gràfic
ASSIGNATURES: Mòdul Fonaments CFGS i Fonaments del Disseny Gràfic
NOMBRE DE PROJECTES: 1 per alumne

DESCRIPCIÓ:
Amb la participació de les dues assignatures, es planteja un joc visual basat en els recursos dels fonaments del disseny gràfic per tal de construir el nom del projecte de celebració del 240 aniversari d’ESDA Llotja.
La forma i els possibles significats, directes i indirectes associats al número 240 són el punt de partida del treball proposat. Els resultats finals poden obtenir-se per exemple amb jocs matemàtics, arquitectònics, lectures desendreçades entre el 2, el 4 i el 0, les seves possibles relacions i significats. S’ha pensat d’organitzar-ho i plantejar-ho com activitat de classe, durant el mes de febrer.

CONTEXT:

TIPUS D’ARXIU: ÚS I PRESÈNCIA EN EL PROJECTE:
Selecció del material, ja siguin imatges, textos i documentació de diverses etapes i esdeveniments relacionats amb l’Escola Llotja, així com dels moments socials que van construir la seva realitat com a escola d’art. A partir d’aquest material, es dissenyen tipus més manuals i d’altres creats digitalment.

ÀMBITS DE TREBALL:
Història de l’escola
Art i pedagogia

AGENTS I ENTITATS PARTICIPANTS:
El projecte és una col·laboració entre dues assignatures

Añadir a favoritos el permalink.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

Puedes usar las siguientes etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>